Regulamin
REGULAMIN KORZYSTANIA Z SYSTEMU REJESTRACJI INTERNETOWEJ
§ 1
Postanowienia ogólne
- Właścicielem oraz Administratorem Systemu Rejestracji Internetowej i stroną sprawującą nadzór nad jego sprawnym funkcjonowaniem jest EMC Instytut Medyczny S.A. ul. Pilczycka 144-148; 54-144 Wrocław NIP: 894-28-14-132; REGON: 933040945, KRS: 0000222636 - Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej VI Wydział Gospodarczy KRS.
- Celem wdrożenia Systemu rejestracji internetowej jest umożliwienie Pacjentom dostępu do dokonania rejestracji internetowej na wybrane usługi medyczne świadczone przez placówki z Grupy EMC.
- Niniejszy Regulamin określa zasady umożliwiające dokonanie rezerwacji na planowe konsultacje specjalistyczne we wszystkich placówkach grupy EMC, a także na odwołanie umówionej wcześniej wizyty poprzez System Rejestracji Internetowej.
- Korzystanie z systemu Rejestracji możliwe jest dopiero po zarejestrowaniu się do Systemu Rejestracji Internetowej, jako Użytkownik oraz po akceptacji postanowień niniejszego regulaminu.
- Regulamin udostępniony jest na stronie internetowej www.emc-sa.pl, a na żądanie Użytkownika udostępniany jest również w sposób umożliwiający pozyskanie, odtwarzanie i utrwalenie jego treści.
- Zawiadomienia o każdorazowej zmianie treści Regulaminu będą udostępniane użytkownikom na stronie internetowej www.emc-sa.pl oraz wysłane na wskazany przez Użytkownika adres email. Zawiadomienie przesłane będzie na adres przypisany do konta Użytkownika.
§ 2
"Słowniczek"
Niżej wymienionym określeniom należy przypisać następujące znaczenie:
- Administrator Portalu – EMC Instytut Medyczny S.A. ul. Pilczycka 144-148; 54-144 Wrocław NIP: 894-28-14-132; REGON: 933040945, KRS: 0000222636 - Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej VI Wydział
- Usługa – usługa świadczona drogą elektroniczną zapewniająca dostęp do Konta na warunkach określonych w niniejszym Regulaminie. Usługa jest świadczona za pośrednictwem Portalu wyłącznie w celu umożliwienia Pacjentom dokonania rejestracji internetowej na wybrane usługi medyczne.
- Portal/Serwis – Strona WWW prezentująca informacje o firmie oraz jej usługach oraz umożliwiająca dostęp Użytkownikowi do jego Danych oraz skorzystanie z rejestracji internetowej na wybrane usługi medyczne w podmiotach należących do Grupy EMC.
- Użytkownik – osoba fizyczna (pacjent), która korzysta z Usługi poprzez Portal w celu rejestracji internetowej na wybrane usługi medyczne
- Konto - wydzielona przestrzeń Portalu www.emc-sa.pl identyfikowana unikalną Nazwą Użytkownika i zabezpieczona Hasłem Użytkownika, na której Użytkownik Konta zapisuje Dane.
- Subkonto - wydzielona przestrzeń Portalu www.emc-sa.pl znajdująca się w bezpośrednim związku z kontem Użytkownika, utworzona przez Użytkownika dla niepełnoletnich członków rodziny oraz osób trzecich.
- Baza Kont – zbiór danych osobowych Użytkowników Konta emc-sa.pl, które są gromadzone i przetwarzane w uporządkowany sposób przez Administratora Portalu, jako administratora danych osobowych w rozumieniu Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. t.j. 2002.101.926 z późn. zm.) w celu świadczenia Usługi za pośrednictwem Portalu.
- Nazwa użytkownika (login) - ciąg znaków tworzący adres poczty elektronicznej zabezpieczający dostęp do Konta na Portalu
- Hasło użytkownika – ciąg znaków zabezpieczający dostęp do Konta
- Pacjent – osoba fizyczna, która zamierza zarejestrować się na wybrane usługi medyczne za pośrednictwem Portalu i która z chwilą założenia Konta staje się Użytkownikiem Portalu
§ 3
Rejestracja na Portalu
-
Warunkiem korzystania z Usługi jest:
- - zaakceptowanie przez Użytkownika niniejszego Regulaminu,
- - rejestracja Użytkownika
- - posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych
- Rejestracja Użytkownika polega na wypełnieniu elektronicznego formularza znajdującego się na stronie www.emc-sa.pl Zarejestrowanie się do Systemu Rejestracji Internetowej jest równoznaczne z akceptacją postanowień niniejszego regulaminu.
-
Użytkownik akceptując niniejszy Regulamin oświadcza, że:
- - zapoznał się z Regulaminem i zobowiązuje się do jego przestrzegania,
- - wszelkie dane, które mają status danych osobowych, wprowadza do Usługi w sposób dobrowolny i świadomy,
- - wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych w celu związanym z realizacją usługi rejestracji internetowej przez podmioty należące do Grupy EMC
- Rezerwacja usług w Systemie Rejestracji Internetowej możliwa jest po uprzednim założeniu konta.
- Założenie konta polega na prawidłowym wypełnieniu formularza na stronie Systemu Rejestracji Internetowej.
- Dla jednego adresu e-mail można założyć jedno konto w Systemie Rejestracji Internetowej.
- Po założeniu konta użytkownik otrzymuje na podany adres e-mail link do aktywacji konta, które należy aktywować w ciągu 30 minut od zakończenia rejestracji konta. W przypadku nie aktywowania konta w powyższym czasie konto zostaje usunięte.
- Logowanie do systemu rejestracji internetowej wymaga każdorazowo wprowadzenia loginu oraz hasła dostępu ustalonego przez Pacjenta.
- Loginem dla obywateli RP jest nr PESEL, natomiast dla obcokrajowców jest adres e-mail.
- Do korzystania z Systemu Rezerwacji Internetowej upoważnia hasło dostępu. Ustalenie hasła dostępu jest dokonywane przez Użytkownika podczas rejestracji nowego konta.
- Hasło dostępu powinno składać się, z co najmniej 8 znaków, w tym przynajmniej 1 wielkiej i 1 małej litery oraz 1 cyfry.
- Hasło dostępu znane jest wyłącznie użytkownikowi i EMC Instytut Medyczny SA nie ponosi odpowiedzialności za udostępnienie hasła osobom trzecim.
- Zmiana hasła może nastąpić poprzez zalogowanie się do Systemu Rejestracji internetowej i skorzystanie z formularza zmiany hasła dostępnego w panelu pacjenta.
- W celu odzyskania zapomnianego hasła można skorzystać z opcji „ zapomniałeś hasła?” dostępnej pod formularzem do logowania do Systemu Rejestracji Internetowej. Nowe hasło jest przesyłane na adres e-mail podany podczas rejestracji konta.
§ 4
Zasady korzystania z Usługi
- W celu skorzystania z Usługi Użytkownik musi posiadać sprzęt komputerowy z dostępem do Internetu. Zalecane jest używanie przeglądarek internetowych: Mozilla Firefox, Google Chrome lub Microsoft Edge.
- Za pośrednictwem Systemu Rejestracji Internetowej pacjent ma możliwość umówić się na trzy wizyty. W momencie realizacji jednej z wizyt, limit zostaje odnowiony.
- Jeśli Pacjent nie skorzysta z trzech wizyt, a wcześniej ich nie odwoła za pośrednictwem Systemu Rejestracji Internetowej, telefonicznie lub e-mailowo na przynajmniej 5 godzin przed planowaną wizytą, system automatycznie zablokuje dostęp do rejestracji on-line.
- Odblokowanie konta będzie możliwe tylko i wyłącznie poprzez kontakt z infolinią nr Tel. (71) 71 17 411 lub osobiście w Recepcji placówki i będzie rozpatrywane indywidualnie przez Kierownika Recepcji lub Kierownika Call-Center.
- EMC IM zastrzega sobie prawo do udostępniania w systemie rejestracji on-line tylko wybranej części usług medycznych.
- System Rejestracji Internetowej udostępnia możliwość zarezerwowania wizyty w okresie maksymalnie na miesiąc następny od daty bieżącej. Rejestracja internetowa odbywa się w godzinach 24 godz. na dobę.
- Pacjent w trakcie dokonywania rezerwacji terminu zaznacza czy wyraża chęć otrzymania faktury VAT za usługę podając odpowiednie dane do jej wystawienia.
- Pacjent otrzymuje informację o potwierdzeniu dokonanej rezerwacji wizyty lub o jej anulowaniu w postaci wiadomości na podany adres e-mail. Administrator nie odpowiada za nieprawidłowe działanie systemu poczty elektronicznej Użytkownika, którego skutkiem jest brak otrzymania potwierdzenia rezerwacji.
- Przed umówioną wizytą, Pacjent zgłasza się przynajmniej 10 minut przed czasem wizyty do recepcji z dokumentem tożsamości celem potwierdzenia danych i wizyty oraz opłaty za usługę.
- Każda osoba korzystająca z Systemu Rejestracji Internetowej ma prawo do utworzenia subkont do swojego konta. Subkonta mogą zostać stworzone dla dzieci niepełnoletnich bądź osób trzecich.
§ 5
Prawa i Obowiązki Użytkownika
- Użytkownik z poziomu swojego konta może zarządzać zgromadzonymi na nim danymi, w tym może przeglądać, modyfikować i usuwać dane.
- Użytkownik uprawniony jest do korzystania z usługi za pośrednictwem portalu wyłącznie w celu dokonania rejestracji internetowej na wybrane usługi medyczne.
- Użytkownik może wykorzystywać konto tylko do celów zgodnych z prawem.
- Użytkownik zobowiązuje się nie podejmować działań, które mogłyby naruszać prawa osób trzecich, prowadzić do łamania Haseł innych Użytkowników lub ich Loginów, bądź też prób uzyskiwania dostępu do danych osób trzecich.
§ 6
Odpowiedzialność
- Administrator obsługuje Portal oraz świadczy usługę dostępu do konta z należytą starannością oraz zgodnie z posiadaną wiedzą i możliwościami technicznymi.
- Administrator nie ponosi odpowiedzialności za udostępnienie Hasła Użytkownika, Loginu Użytkownika lub danych zamieszczonych na koncie osobom upoważnionym, na podstawie właściwych przepisów prawa.
- Administrator nie odpowiada za szkody i straty powstałe wskutek działania siły wyższej.
- Faktyczny termin realizacji wizyty umówionej za pośrednictwem Systemu Rejestracji Internetowej może nie pokrywać się z terminem wynikającym z rejestracji internetowej.
- W przypadku stwierdzenia, że wprowadzane przy zakładaniu konta dane są fikcyjne, Administrator ma prawo zablokować dostęp do konta.
§ 7
Postępowanie reklamacyjne
-
Użytkownikowi przysługuje reklamacja w związku z niewykonaniem lub nienależytym
wykonaniem usługi rejestracji internetowej. Reklamację można złożyć w dowolnej
formie. W celu szybkiego rozpoznania reklamacji, powinna ona zawierać
następujące informacje:
- - dane Użytkownika umożliwiające kontakt z nim oraz identyfikację, jako Użytkownika na Portalu,
- - uwagi Użytkownika, okoliczności uzasadniające reklamację Użytkownika,
- - ewentualnie sugestie Użytkownika, co do sposobu usunięcia zarzucanego naruszenia.
- Administrator zobowiązany jest udzielić odpowiedzi na reklamację, w terminie 14 dni od daty jej otrzymania, wskazując, czy uznaje reklamację oraz w jaki sposób zamierza ją załatwić lub informując o braku podstaw do uznania reklamacji wraz z uzasadnieniem swojego stanowiska. W przypadku konieczności uzupełnienia zgłoszenia reklamacji lub wyjaśnienia dodatkowych okoliczności związanych ze świadczonymi usługami, Administrator zawiadomi o tym fakcie Użytkownika.
§ 8
Przechowywanie danych osobowych
- Administratorem danych osobowych składających się na zawartość Bazy Kont jest EMC Instytut Medyczny S.A. ul. Pilczycka 144-148; 54-144 Wrocław, który zobowiązuje się przetwarzać dane wyłącznie w zakresie niezbędnym do świadczenia usługi rejestracji internetowej oraz udzielenia świadczeń opieki zdrowotnej zgodnie z obowiązującym prawem. Administrator danych osobowych może przetwarzać dane osobowe w innym celu jedynie za zgodą Użytkownika.
- Użytkownik ma prawo wglądu i poprawiania swoich danych zapisanych w Bazie Kont.
- Użytkownik zobowiązuje się do podania własnych danych osobowych oraz prawidłowych danych kontaktowych.
- Dane osobowe zaznaczone w formularzu rejestracyjnym, jako obowiązkowe są niezbędne dla prawidłowego świadczenia usług.
§ 9
Rozwiązanie umowy
- Użytkownik w każdej chwili uprawniony jest do rezygnacji z świadczenia usług rejestracji internetowej. W celu zamknięcia konta, Użytkownik przesyła z adresu e-mail podanego przy zakładaniu konta, na adres e-rejestracja@emc-sa.pl informację o chęci zamknięcia konta.
-
Administratorowi przysługuje prawo do natychmiastowego rozwiązania Umowy, w
razie następujących działań Użytkownika:
- zmierzających do naruszenia bezpieczeństwa i prób nieuprawnionego dostępu do danych znajdujących się na stronie,
- wykorzystywania usług strony do celów niezgodnych z prawem
§ 10
Zmiany Regulaminu
- Zmiany Regulaminu są publikowane na Portalu, dodatkowo Użytkownik otrzymuje informację o zmianie Regulaminu – w tym planowanej dacie wprowadzenia zmian – w wiadomości wysłanej na adres e-mail Użytkownika.
- Poinformowanie o zmianie Regulaminu, nastąpi nie później niż na 14 dni kalendarzowych przed wprowadzeniem zmienionego Regulaminu. W razie, gdy Użytkownik, nie akceptuje nowej treści Regulaminu może wypowiedzieć zawartą umowę (zrezygnować z świadczenia usług rejestracji internetowej) w terminie 14 dni od dnia poinformowania go o zmianie.
§ 11
Postanowienia końcowe
- Wszelkie uwagi i sugestie pozwalające na doskonalenie Systemu Rejestracji Internetowej należy zgłaszać pod adresem e-mail e-rejestracja@emc-sa.pl.
- EMC Instytut Medyczny S.A. zobowiązuje się do przechowywania i udostępniania informacji powierzonych przez klienta w sposób zgodny z obowiązującym prawem i Polityką Prywatności dostępną na stronie internetowej www.emc-sa.pl
Poprzednie wersje regulaminów: